1 Nisan 2007

Bir oda...

Kafama koydum,bugun ustune cok dusundum. Yapacagim.
Evlendigimde veya ayri bir evim oldugunda bir odayi sirf Besiktas sevgime ayiracagim.
Yapilacaklar listesi :
- Duvarlarini siyah beyaza boyayacagim.
- Bir raf yaptiracagim icinde Besiktas'la ilgili dergileri,kitaplari,mac biletlerini koyacagim.
- Tv alip digiturk'u bu odaya baglayacagim.
- Yumusak guzel bir koltuk alacagim cift kisilik.
- Bol bol yastik koyacagim odaya. Yerlere,koltugun ustune.
- Duvara simdilerin son modasi gibi , formalarimi asacagim.
- Bir tane de guzel bayrak asacagim.

Her maci stada gidemiyorsam orada izleyecegim..
Besiktas sevgimin sonuna kadar zevkini tadacagim..
Kafaya koydum,bunu yapacagim..

5 yorum:

es dedi ki...

evet hoş bir atmosfer olur gerçektende..
hemde enteresan olur...
bir aralar bnmde kerem tunçeri duvarım vardı..odanın bir duvarı kerem tunçeriye aitti..
insanlar özel zevklerine(senin ki özel bi zevkten de öte ya gerçi)zaman ve mekan ayırmalı bencede..

Misterio dedi ki...

Belki eşin futbolu sevmeyen üstüne üstlük Beşiktaşlı olmayan biri olacak...

Benim duvarlarım zaten siyah beyaz. hıh..

İnşallah imkanın her yönden el versin de yap ;) Biz de arada nasiplenebiliriz demi :P

Adsız dedi ki...

hmmmmmm benim oglumu deli etmek icin yapilmis hain bir plan olarak algiladim ben bu hayali... biliyorsun di mi pasa deli oluyor senin odandaki besiktas kombinasyonlarini gorunce diye oturup dusunup onu daha da deli etmeye karar verdin... ben bunu az once yeltendigin ama gerceklestiremedigin bir 1 nisan sakasi olarak algiladim. kaile bile almadim bak... almadim iste... simdi seni daha da sinir ederdim bu uyuz yorumum ustune de neyse KANKA :))))

Yağız Gönüler dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Profesör dedi ki...

Evlendigimde veya ayri bir evim oldugunda bir odayi sirf Galatasaray sevgime ayiracagim.
Yapilacaklar listesi :
- Duvarlarini sarı-kırmızıya boyayacagim.
- Bir raf yaptiracagim icinde Galatasaray'la ilgili dergileri,kitaplari,mac biletlerini koyacagim.
- Tv alip digiturk'u bu odaya baglayacagim.
- Yumusak guzel bir koltuk alacagim cift kisilik.
- Bol bol yastik koyacagim odaya. Yerlere,koltugun ustune.
- Duvara simdilerin son modasi gibi , formalarimi asacagim.
- Bir tane de guzel bayrak asacagim.


Evet evet bunu yapıcaz :p