22 Aralık 2007

Zorro'msu Nobre

Fenerbahce formasi giyerken benden yedigi kufru hic bir insanoglundan yememistir herhalde Nobre. Transferine once karsi ciktim,sonra alismak zorunda kaldim. Ardindan mucadelesiyle sevgimi kazandi. Kendini yere atmiyor,elini topa uzatmiyor artik. Hatta top eline degmemesine ragmen golumuz yeniyor. Nobre de bizden biri oldu artik bir nevi. Onun icin artik bir antipati soz konusu degil.. Dun de bu maskeyle cikti sahaya. Zorro'msu bir hal olmus..Davids'e yakistigi kadar yakismamis tabii ama degisiklik iyidir..

3 yorum:

kartalsafa dedi ki...

maçın sonuna kadar gözlüğüyle uğraştı... ayrıca burdan burak yılmazada sevgilerimi gönderiyorum...

Yağız Gönüler dedi ki...

Safa'ya katılıyorum. Eğer keyfi takıyosa bir an önce çıkarsın. Hem yakışmıyor hem de maç boyu onunla uğraşçası çok çocukça. Davids'in durumu farklı. O glokom hastası. İsterse takmasın..

Ömer dedi ki...

Retina'sinda bir problem varmis Nobre'nin de..
Bilmiyorum ne demek bu problem veya sart midir ancak spiker oyle dedi Cuma gunu, belirteyim dedim.. :)