
30 Kasım 2007
29 Kasım 2007
Ce n'est vraiment pas normal
8.00-10.00 : Ingilizce dersi [su an :)]
10.00-13.00 : Kutuphaneye kendini hapsedis.
13.15 : Fenerbahce - panathinaikos. Saldir Fenerbahce.
13.30 : Galatasaray macina gitmek icin kahve yollarina dusus.
14.00 : panionios - Galatasaray. Saldir Galatasaray.
16.30 : Eve donus
16.30-18.00 : Dinlenis
18.00 : Yollara dusus.
19.30 : Sufi dergahina varis. Sinif ogretmeninle ve arkadaslarinla bulus.
21.30 : Yollara tekrar dusus.
Muhtemelen 22.30 : Eve varis.
- Hem Fenerbahce'yi,hem Galatasaray'i ayni gun icinde desteklemek. 10 yilda 1 olur.
- Kutuphaneye kendimi hapsedip,eve gitmeden kendimi projelere vermek. Donemde 1 kere olur.
- Hintli bir hocanin Turkce dini bir mekana tum sinifi goturecek olmasi. Hayatimda ilk kez.
Ce n'est vraiment pas normal.
Biz bunu "2" de "1" yapıyoruz...
8-0'dan sonra boyle bir galibiyete ihtiyac vardi. 3 puana duyulan ihtiyac 2.tur umitlerinin yesermesini istedigimizden degil, hakettigimizi yasama arzumuzdandi.
Bu mactan once kartalyuvasi'ndaki mac ile ilgili yazimda aynen sunlari demistim;
"Ask aptalliktir biraz. Gozunuzu kor ederse sacma oldugunu bildiginiz seyleri yapabilirsiniz.Seytan'in da isi gucu yoktur. Durter durur. Yap der,puan hesabi yap. Ustune biraz da hayal sosu ekle. "
Oyleyse napiyoruz ? Hayal kurmaya devam ediyoruz.
Grup lideri "BEŞİKTAŞ". Yakisti da hani.
26 Kasım 2007
Asi Ruh!
Fragman 3
Fragman 2
Fragman 1
Merakla bekledigimiz belgeselimizin 3.fragmani da cikti. Yine cok guzel,yine "offf" dedirten cinsten.
Ozellikle 3.fragmanin basinda bir duruyorsunuz. Temmuz 2007 geliyor akillara. Sonra bir "offff" daha cekiyorsunuz.
Fragmanin 79.saniyesinden sonra ise yuzlerde bir gulumseme olusuyor. :)
Ve fragman bitiminde herkesin aklinda ayni soru; "Ne zaman vizyona girecek?"
Bekliyoruz...
25 Kasım 2007
Olmadı..
Dedigim gibi 8.15'de uyandim. Bilgisayarin basina gectim,maci actim. Macin cok soylenebilecek bir seyi yoktu. Bir defans hatasi. Affetmeyen bir Bobo. Ikinci yarida cok bir sey oynamadik. Zaten defans hatasi olmasa, 90 degil 900 dakika oynasak gol atamazdik herhalde. Oyle ya da boyle geldi 3 puan.
Zihinlerde kalan en guzel kare buydu;Hayalimdeki gol sevinclerindendir. Futbolcu olsam bol bol yapardim bunu. Armayi opmek. Bu camiayi seviyorum mesajini vermek. Bir diger favori sevincim ise ozellikte deplasmanda taraftarima kosup tellere tirmanmaktir. Cefa cekip,yollari katedip deplasmana gelmis taraftari unutmamak. Daha ne olsun?
Saat 12.00'de baslayan iki mac vardi. Ikisinden de istedigimizi elde edemedik. Baskette umdugumuzdan kotu bir sut yuzdesi ile oynayip,umdugumuzdan iyi sut sokan bir rakip vardi karsimizda. Maci bir iki kere dondurme sansini yakaladik ama olmadi. Canimiz sagolsun.
Coach'umuzun salonda taskinlik yokken yapilan anonsa verdigi tepki guzeldi. Bizi savunan,koruyan biri,kulaga hos geliyor. Adam akilli fircasini kayabilecek birilerini ozlemisiz demek ki. Masaya yumrugunu vurup, daha sonra masadan yumruk yiyenleri gordukce hele...
1/2 yaptiktan sonra hentbol macina cevrildi gozler ki en aci haber oradan geldi. Ilk maci 25-21 kazanmistik, ikinci maci 24-20 kaybettik deplasmanda. Sadece 1 gol az attigimiz icin,kupaya veda ettik Hirvatistan'da. Ben burada bu kadar uzuldum, hentbolcularimiz neler hissetmistir salonda Allah bilir. Onlarin da cani sagolsun, artik lige konsantre olma vakti.
1/3 ile gunu kapattik. O 1'inde cok fazla keyif verdigi soylenemez aslinda ya 3 puanin hatrina susuyoruz simdilik.
Bu Cumartesi de boyle gecti...
24 Kasım 2007
Güzel bir gün olsun be!
3 mac var bu Cumartesi.. Mumkunse 3/3olsun, tadimiz kacmasin.
Süper Lig 13.Hafta: Gençlerbirliği OFTAŞ - BEŞİKTAŞ
Tarih: 24 Kasım Cumartesi
Saat: 15.30
Stad: Ankara 19 Mayıs Stadı
TV: Lig Tv
TBL 8.Hafta: BEŞİKTAŞ - GalatasarayTarih: 24 Kasım Cumartesi
Saat: 19.00
Salon: Akatlar Spor Kompleksi
TV: NTV
EHF Kupası 3.Tur 2.Macı : Osijek [Hırvatistan] - BEŞİKTAŞ
Tarih: 24 Kasım Cumartesi
Saat: 19.00
TV: Yayin yok
***
Gune 8.15'de alarmin calmasiyla baslayacagim. 8.30'da Ankara'ya baglanacagiz. Mac sonrasinda arkadaslarla biraz kritik yapmak icin zaman kalir. Belki kahvaltiyi da yapariz o arada. Ardindan 12.00'de basketboldaki derbi heyecani icin gozler NTV'ye,Akatlar'a cevrilecek.
Netten bir yerlerden bulursak, Hentbol Avrupa Kupasi macimiz ne olmus ona da bakacagiz. Ilk maci 25-21 aldik, kazanirsak veya 3 farkli maglup olsak bile Avrupa'da son 16'ya kaliyoruz. O mac da 12.00'de basliyor.
Sabahlari kalkmayi seviyorum icin , buradayken cok bir sey yapma sansim yok nitekim bu sevda icin. Erken kalkinca,uykumdan fedakarlik edince nedense kendimi daha huzurlu hissediyorum. Fedakarlik gerektiren bu ask icin, elbette zamani gelince ben de daha fazlasini yapabilirim. Umarim yani.
Hayatın en güzel yanı aşık olmaktır. Aşkların en güzeli BEŞİKTAŞ'tır.

