25 Kasım 2007

Olmadı..

Dedigim gibi 8.15'de uyandim. Bilgisayarin basina gectim,maci actim. Macin cok soylenebilecek bir seyi yoktu. Bir defans hatasi. Affetmeyen bir Bobo. Ikinci yarida cok bir sey oynamadik. Zaten defans hatasi olmasa, 90 degil 900 dakika oynasak gol atamazdik herhalde. Oyle ya da boyle geldi 3 puan.

Zihinlerde kalan en guzel kare buydu;
Hayalimdeki gol sevinclerindendir. Futbolcu olsam bol bol yapardim bunu. Armayi opmek. Bu camiayi seviyorum mesajini vermek. Bir diger favori sevincim ise ozellikte deplasmanda taraftarima kosup tellere tirmanmaktir. Cefa cekip,yollari katedip deplasmana gelmis taraftari unutmamak. Daha ne olsun?

Saat 12.00'de baslayan iki mac vardi. Ikisinden de istedigimizi elde edemedik. Baskette umdugumuzdan kotu bir sut yuzdesi ile oynayip,umdugumuzdan iyi sut sokan bir rakip vardi karsimizda. Maci bir iki kere dondurme sansini yakaladik ama olmadi. Canimiz sagolsun.

Coach'umuzun salonda taskinlik yokken yapilan anonsa verdigi tepki guzeldi. Bizi savunan,koruyan biri,kulaga hos geliyor. Adam akilli fircasini kayabilecek birilerini ozlemisiz demek ki. Masaya yumrugunu vurup, daha sonra masadan yumruk yiyenleri gordukce hele...

1/2 yaptiktan sonra hentbol macina cevrildi gozler ki en aci haber oradan geldi. Ilk maci 25-21 kazanmistik, ikinci maci 24-20 kaybettik deplasmanda. Sadece 1 gol az attigimiz icin,kupaya veda ettik Hirvatistan'da. Ben burada bu kadar uzuldum, hentbolcularimiz neler hissetmistir salonda Allah bilir. Onlarin da cani sagolsun, artik lige konsantre olma vakti.

1/3 ile gunu kapattik. O 1'inde cok fazla keyif verdigi soylenemez aslinda ya 3 puanin hatrina susuyoruz simdilik.

Bu Cumartesi de boyle gecti...

Hiç yorum yok: