28 Mayıs 2008

Başlığı yok bu kaos'un...

Bir sure once bu karikaturu gormus ve gulup gecmistim. Bugun olanlardan sonra ise ne yapacagimi bilmiyorum. Belki de bu ve bunun gibi karikaturlerdi abilerimizi bu karara surukleyen. 17-18 yasindaki heyecanli arkadaslarin Carsi adiyla sagda solda yaptigi govde gosterileri, Carsi'nin Semt'in ta kendisi oldugunun unutulup, Istanbul disinda hizla yayilmasi, yapilanlarin fazla goz onunde bulunmasi vs vs...Daha cok sey yazilir da, yazilmasinin bu saatten sonra anlami yok.

Cem abi'nin Alen abi'nin konusmasindan hemen sonra mikrofonu eline alip sarfettigi cumle , ÇARŞI ismi artık bitmiştir,bundan sonra herkes BEŞİKTAŞlıdır , iki secenek sunuyor bize. 1-) Firtina oncesi sessizlikteyiz. Kullerimizden oyle bir dogacagiz ki, Turkiye yine bizi konusacak. 2-) Buyuk bir kaos'un esigindeyiz, sonun baslangicindayiz.

Gonuller ilkini ister ama gormeden bilinmez... Allah yardimcimiz olsun...

4 yorum:

Ortega dedi ki...

Vay anasını..Bunu unutmuştum ben..
Tesadüf mü, tevafuk mu? bu şimdi.

Taylanov dedi ki...

Hocam konuya uygun karikatür seçimi olmuş. Tribünde Çarşı her zaman devam edecektir. Bunun haricinde yorum yapmak istemiyorum.

pascal dedi ki...

bence sunduğun seçeneklerden 1 de olmayacak 2 de...sadece atkıların, polarların,berelerin üzerinden Çarşı yazsısı kalkacak, tribünde ''duysun alem böyle aşkı, bu alemde kral Çarşı'' tezahüratı duyulmayacak!!!Çarşı bitti demek artık kapalı tribün boş kalacak veya sessiz maç izleyecek demek değildir.zaten statı da yıkarlarsa kapalı olmayacak, o ayrı...

graSS dedi ki...

Çarşı tribunun dünyasının taşıdır ve o taşın yeri İstanbul Beşiktaştır.Keza; taş yerinde ağırdır. demiş-idik.
Çeyrek asırlık hatıralarla dolu bir tribun mazisinin isminin bir anda silinmesi ne olursa olsun beni bir beşiktaşlı olarak üzüyor ama etrafımdaki Çarşı'nın ç'sini bilmeyip holigancılık oynayan tek tip insaları gördükçe yerinde karar diyorum yinede. İnsan düşünüyor ve duygulanıyor gerçekten;

Ben bile gözyaşlarıma hakim olamıyorken ,

yıllarca o kapalıyı kapma mücadelesi veren insanların,o semtte o aşkı yaşayanların günahları ne?

O tribunde ÇARŞI pankartını görmeyip,içinde Çarşı gelimesi geçen tezahuratları duymayınca ne denli duygusallaşacağımız ayrı bir konu.. Mabed yok, Çarşı yok.. sonumuz hayrolsun..

''Hakkınızı Helal Edin'' diye bitirmiş Alen abi yazısını. Helal olsun Beşiktaş'ın asil askerlerine, helal olsun..