7 Kasım 2007

mac bitiminde ne yaparsam yapayim 8-0'lik sonucu aklimdan silemeyecegimi biliyordum.
netten kacis,msn'i kapatmak, onun bunun soylemlerinden kurtulmak icin bir care degil.
zira her stadda her derbi oncesi artik hatirlatilacak bir skorumuz var elimizde.

utanilacak bir sey degil bu. bir cok takimin yasadigi/yasayabilecegi sey.
sigma'dan 7 yiyen fener veya chelsea'den evinde 5 yiyen galatasaray
veya bire bir ornek istenirse ingiltere milli takimindan iki kere 8 yiyen milli takim.
10 golu 90 dakikada atmissaniz eger, 8 tane yiyebileceginizi de dusuneceksiniz.

sohbetlerin bazilari tatsizlikla sonuclandi elbette.
ancak tatsizlikla bitenlerde suc benimse ozurumu de diledim.
tatsizlikla sonuclanmayan ,sonuclanmasi da mumkun olmayan muhabbetleri iki GS'li ile yaptim.
X reis desem taniyanlar tanir birini. digeri Serkan abi/eniste bey.. Buradan o babacan insanlara da selamlar tekrar.

daha sonra futbol ile ilgisi olmayan veya az ilgisi olanlar,
yani bu skoru takmayacak insanlar geldi msn'e.
sohbet basladiginda aklimdan gecen sey hani ben boyle olmak ister miydim acaba? gibi bir sey oldu.
karsimdaki insan guluyor. ben agliyorum.
karsimdaki insan hayatin tadini cikariyor,ben depresyondayim.
karsimdaki insan icin normal bir gece,benim icin kara gece.

bunu dusunmem 5 saniye surdu.
cevap belli; yok hayir. ben halimden memnunum ya.
dusundum hani ufacik bir pismanlik kirintisi dahi var mi icimde?
cevap belli ; hayir yok
ne yaptiklarim icin
ne hissettiklerim icin
ne bu sevda ugrunda yasadiklarim icin pisman degilmisim.

8 yemisiz,hayatimin en berbat 3-5 gecesinden biri,
depresyondayim,sinirler lacka,
agliyorum gozler kurumus,ses gitmis
yok abi seviyorum ben ya sozcukleri dokuluyor hala dudaklardan.

var mi bu sevginin ustune?
var mi bana bunu yasatabilecek baska bir sevgi?
ilahi sevgiler haricinde yok,olamaz.

pisman degilim,seviyorum.
8 yesen de 18 yesen de olumune seviyorum.
mezarda biter ancak bu sevgi,biliyorum
o da dortkollunun ustunde bir siyah beyaz bayrak ile gitme sartiyla.

niye bu yaziyi yazdim ben de bilmiyorum.
velhasil;
seni bugun daha cok seviyorum,
BEŞİKTAŞIM,askindan geberiyorum.

3 yorum:

Ortega dedi ki...

Sigma'dan 7 yedigimiz zaman, babama "bir daha sokaga cikmam ben, arkadaslarimin yuzune nasil bakarim" demistim. O esnada bana bi psikoterapi uyguladi, yillarin tribuncusu ne de olsa.. 1-2 gun sonra da olsa kendime geldim. Simdiler de o yedi gollu maglubiyetle ilgili yazilari okurken cok rahatim. Ayni seyi yapabilir mi Besiktaslilar bilemiyorum, cunku artik devir degisti. Endustriyel futbol denen zimbirti rakiplerimizle dalga gecmek farzmis gibi gosteriyor. Cumbur cemaat katiliyoruz biz de bu egilime.. sonrasi malum.. 6 Kasimlar.. 5-1'ler falan filan.

En cok koyan sey ise futbolcularin aldigi paraya bakmasi, geceleri uykulari kacan o renklerin pesinde kosanlar oluyor. Dun aksam milyonlarca Besiktaslinin gozune uyku girmedi belki, peki Besiktasli oyuncular n'apti? Bence misil misil uyumuslardir..taraftar gibi dusunebilien varsa, onlar haric tabii..

Ömer dedi ki...

Ben de 1-2 ay sonra bile rahat olacagimi dusunuyorum. Dalganin kralini yapiyoruz elimize firsat gecince,elbette baskalari da stadlarda orda burda bunu dalgaya vurabilir.
Tabii haddini asan cumlelerde kurulacaktir ancak buna da yapacak bir sey yok..

Uyku uyuyamayan 1-2 isim belki vardir,belki yoktur. Taraftar dusunebilen bir oyuncu oldugunu da sanmiyorum,muhtemelen uyuyamayanlar ese dosta ne diyeceklerinin slklntlslndan uyuyamamistir zira..

Velhasil kelam,hayat devam ediyor. Bugun basketbolla,Cumartesi futbolla bu gonul bu renkler icin carpmaya devam ediyor.

Yağız Gönüler dedi ki...

chelsea'den 5 yersin, sonra uefa kupasını alırsın. yetmez süper kupayı da alırsın. üstüne 2 sene sonra şampiyonlar liginde çeyrek final oynar, real madride sahanda 2-0 yenikken 3-2 öne geçersin ne tarihinde kara bir leke kalır ne birşey.

8 nedir yahu. 1 değil 3 değil 5 değil. 8..