11 Kasım 2007

Yeter Ulan!

Su an itibariyle Sali gunu cektigim acinin 10 mislini cekiyorum.
8 yeriz,18 yeriz..Hic farketmez..Aci verir ama gecer, baki olan Besiktas askidir.

Ancak Sinan Engin'in mac sonu aciklamalari, Pazartesi gunku aciklamanin ne yonde yapilacagini az cok belli etti.
Iste bu nefesimi kesiyor, aci cektiriyor.
Boyle mi yonetilmeli benim hayatimi adadigim askim diyorum, kafayi yiyorum.

Hani bir sansim olursa ahirette, bana aci cektirenlerden hesap sorabileceksem,bu listenin en basinda YD var yeminle..

***
Protesto guzeldi, aslinda daha gur daha surekli yapilabilirdi ama su an icin buna da sukur diyoruz.

Golumuzden sonra protesto'nun devami donum noktasiydi. Bir nevi "3 puan umrumuzda degil,yeter ki git!" mesaji tasiyordu.
Tribun bu mesaji verdi de,bu mesaji alabilecek kapasite o koltuklarda oturanlarda var mi ? Bilemem..
"Taraftar burada Paf takimi nerede" yine guzel tezahuratlarindandi gunun..

Aldirma Kartal aldirma sirasinda gozler doldu, duygu yuklu anlardi..
8 gol sanki gozumun onunden gecti serit halinde..
O tezahurat sirasinda stadda olsam aglardim herhalde.
***
Hakem hakkinda iki uc kelam yazilabilir...
- 7.dakikada buz gibi pozisyonu offside diye kesti.
- Bobo'ya vermedigi penaltinin donusu gol oldu. Biz ekran basinda hakeme kufrederken golu yedik..
- Ibrahim Toraman pozisyonu biraz kurcalanmali,ben sari da yetebilirdi diyorum.
- Balili'nin kartinda hakliydi..
***
Son olarak;
Bu takimda potansiyel Ilhan Mansiz-Nouma varsa, o isim Higuain veya Bobo'dur. Higu bir adim onde ama bence..
Ha bi de;
"Gelecekse tum acilar biz haziriz senden gelsin anasini satiyim.."

Hiç yorum yok: