27 Ocak 2008

Papaz pilav manyağı çıktı iyi mi...

Üst üste 4. ,toplamda 7.kez geriye düştüğümüz bir lig maçını kazanmasını bildik. Bu galibiyetlerden üç tanesi 2-0'dan dönme, dört tanesi ise 1-0'dan.
İşte o 7 maç;
3.Hafta: Kasımpaşa 1-2 BEŞİKTAŞ
6.Hafta: BEŞİKTAŞ 3-2 Denizlispor
9.Hafta: Trabzonspor 2-3 BEŞİKTAŞ
17.Hafta: Manisaspor 1-2 BEŞİKTAŞ
18.Hafta: Konyaspor 0-1 BEŞİKTAŞ
19.Hafta: BEŞİKTAŞ 4-2 Kasımpaşa
20.Hafta: BEŞİKTAŞ 3-1 Gaziantepspor

Papaz her zaman pilav yer mi bilinmez, ancak şu ana kadar papaz'ın bir pilav manyağı olduğunu söyleyebiliriz. Papaz,akıllı ol pilav'ı sorgulamadan yemeye devam et,tamam mı kardeşim ?

Unutmadan yazayım, Gaziantepspor maçı BEŞİKTAŞ'ın arka arkaya kazandığı 6.maçtı. Ve bu 6 maçlık seri 2007/08 sezonunun en uzun serisi. 20.haftaya kadar 6 maç üst üste kazanan takım çıkmamış.

Fransa'da doğmuş olan ancak taraftarın isteğini yerine getiremeyerek 14.haftada gol atamayan Eduardo Cisse, devre arasında küçük BEŞİKTAŞlılar için çıkartılan Yavru Kartal dergisine konuşmuş ve "defansif bir oyuncuyum, öyle yetiştirildim, ama burada birkaç ayda gördüğüm kadarıyla ileri çıkan ve gol atan oyuncular seviliyor. Ben de deniyorum, alışıyorum" demişti.

Cisse sanki, "siz benim yeteneklerimi daha görmediniz" demek istemiş. Diski maçında gol attı, eyvallah olur dedik. Kasımpaşa maçında durumu eşitledi,biraz şaşırdık. Kısa sürede 3.golünü attı, Gaziantepspor maçında da durumu eşitledi. Yok artık demek geldi içimden. Demedim tabii. Simdi ki beklentimiz Mart'ın sonuna kadar bu golcülüğünü sürdürmesi ve İnonü'de golünü atması. Hadi inşallah..

Alen abi ceza aldı alalı zaman zaman kapalıdan iki ayrı tezahurat birden yükseliyor. Olur öyle şeyler,bir geçiş dönemi diyip duruyorduk. Hakikaten bir geçiş dönemi olduguna inandım bugün. Son maçların en iyisiydi Gaziantepspor maçı. Özellikle ikinci yarıda karşılıklı yapılan "Bu sene şampiyon görelim sizi" , tek kelimeyle mükemmeldi.

90 dakika süren doyurucu destegin yanısıra, taraftar futbol takımından beklentisini de son dakikalarda ortaya koydu çok güzel bir dille; "Taraftar delirdi,şampiyonluk istiyor". Eşek değilsiniz ya,ey futbolcular...

Önemli Not: Nobre,Nobre Nobre!!!

2 yorum:

Ortega dedi ki...

Hayatimda ilk defa sopcast'ten bir mac izleyeyim dedim. Onda da Besiktas yine geriden gelip kazandi :)

Adsız dedi ki...

dattiri dattat , dattiri dattat ,dattiri dattat daaat daaat ; dattiri ditdit , dattiri dittit ,dattiri dittit diiit diiit kısmı da süperdi ama maçın özeti ''taraftar delirdi , şAmpiyonluk istiyor..!