27 Nisan 2008

3-0 > 31

Mac icin Adana karari aciklandiginda sasirdik, hatta karari elestirdik. Ne bilelim biz boylesine sicak bir ortam ile karsilasacagimizi. Grup bazinda olmasa da kisisel olarak Adana Demirspor'lularin taraftarlarimiza cana yakin davrandigi bir mac oncesi ve sonrasi yasanmis dun. Adana ve cevre illerden 5 Ocak Stadi'na akin etmis taraftarlarimizin katilimi , ligde 4. sirada olan ve muhtemelen Inter-Toto'ya gidecek takimin evinden uzakta kapali gise oynamasi, insanlarin balkonlari bile doldurmasi, guzel denilebilecek seviyede tribun yapilmasi, kucuk Rafet'in uclusu , 3 golle alinan net skor ve 3 puan... Tum bunlarin sonucunda ortaya cikan tek cumle, yukarida da yazdigi gibi; Allahina kurban Adana!
Normalde boyle fotolari sevmem, yani ustunde hayvan kadar site ismi yazanlari. Ancak bu foto gozume cok guzel gozuktugu icin kullanmak istedim. Cok guzel bir mesaj var fotografta. "Haddinizi bilin, susun, bizimle ugrasmaya kalkmayin" diyor sanki. Hani, alirsiniz boyle cevabinizi, 2 macta da madara olursunuz gibisinden. Rolantiye almasak 5 olmustu ya neyse siz bununla idare edin simdilik. 5'i de gelecek sene atariz olmazsa.


Not: Baslik Burak kardesimin kendi fikri. Caldim,cirptim buraya koydum. Bir sey demeyecegini bildigim icin sormadan bu isi yaptim. Pisman degilim hakim bey.

Hiç yorum yok: