2 Mayıs 2008

Batuhan Karadeniz

Konumundaki birçok oyuncunun Avrupa hedefi olabileceğini belirterek, ''Ama benim ilk ve son hedefim Beşiktaş'ta oynamak. Ben futbolu bırakana kadar Beşiktaş formasını giymek istiyorum. Beşiktaşlıyım ve bana 'Git' demedikleri sürece gitmem'' dedi. Siyah-beyazlı oyuncu, sadece Beşiktaş'ı sevdiğini ve takımında oynamak istediğini vurgulayarak, ''Kariyer açısından bakıldığında ise Beşiktaş'ta ve Milli Takım'da oynamak da kariyer için yeterli."

Gecen hafta 17 yasina girdi bu genc. Ismini cok duyuyorduk ancak biz de ilk kez bu sezonun 3.haftasinda gorduk kendisini. Burada yazmistik hakkinda, cildirmisti bizi o gun. Olumlu anlamda.
Bugun bir aciklamasini okudum internet'te, yukarida yazili kisim mest etti beni. 17 yasindaki bir cocuk icin cok olgun sayilabilecek aciklamalarda bulunmus. Fikri degisir belki, 3-5 sene sonra davranislari belki bu dedikleriyle uyusmaz, onu bilemeyiz simdiden. Ancak simdilik, 17 yasinda ve gelecegi parlak bir oyuncunun , onunde Ibrahim Kas gibi bonservissiz Ispanya'ya ucan bir ornek de varken , bu tur aciklamalar yapmasi benim icin onemli. Helal olsun kocum, helal olsun Batuhan...

Ibrahim Toraman- Kutsal Forma

1 yorum:

Unknown dedi ki...

dikkatli olmak lazım bu tarz açıklamalarda. bir çok örnekte var "ben bu takımı sksen bırakmam" diyip 1 sene sonra ezeli rakipe transfer olan.

tabi böyle sözlerden sonra kalkıp başka yere transfer olursa da küfürü hak eder :D