16 Temmuz 2008

Gitme

''Ben Beşiktaşlıyım.. Bu takımın kaptanlığına kadar geldim. Bir yere gitmek istemiyorum. Futbol yaşantımı siyah beyazlı formanın kaptanı olarak noktalamak en büyük idealim. Beşiktaş'ta kalmak için sonuna kadar direneceğim. Hangi fedakârlığı yapmam gerekiyorsa yapacağım. Ama her şeyi dener yine de takımda kalmayı başaramazsam, ne Fenerbahçe'ye ne de Galatasaray'a giderim. Yurt dışında kendime bir kulüp bulur, futboluma orada devam ederim. Beşiktaşlı Toraman Fenerli oldu, Galatasaraylı oldu dedirtmem kendime...''
Kaynak
***
İbrahim Toraman - Kutsal Forma

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu adamı gönderirlerse bırakırım Beşiktaş'ı.

cız-bız-liz dedi ki...

ağlayasım geliyor..

Smyrna dedi ki...

¤ Maraton | iddaa ¤

Birkaç gün önce bir internet sitesine yaptığı, “Fenerbahçe ve Galatasaray formasını giymem. Kendime Fenerli ya da Galatasaraylı İbrahim dedirtmem” açıklamasıyla gündeme gelen İbrahim Toraman, bu sözlerin kendisine ait olmadığını söyledi. Beşiktaş’ta kadro dışı bırakılıp, satış listesine konulan tecrübeli futbolcu, “Fener’e de giderim, Galatasaray’a da. Menacerim, iki kulüple de görüşebilir. Sonuçta ben bir profesyonelim” ifadesini kullandı.

Fanatik

---

ah be abi... pascal'dan başkası yalan...

Adsız dedi ki...

adam gibi adam ibrahim toraman.

Adsız dedi ki...

ben bu kadar saf bu kadar sevgiye aç bir taraftar topluluğu görmededim yahu, bi topçu demesin ki ben beşiktaş'ı şöyle seviyorum taraftarı böyle seviyorum.
geçiniz efendim.anca gidersin toraman