27 Eylül 2007

Aghhhhhh!!!!

Sunum denilince tuylerim urperiyor. Ancak bu donem de 3 tane var.
Ilki geldi catti,dundu.
Nasil mi gecti ? Hayir gecmedi.

1 haftadir stresliyim,1 haftadir off'layip puff'luyorum.
Ve bu kadar off'larken sunum hazirligini bir nceki aksama birakmis olmamdan dolayi,bir onceki aksam iftardan bile bir sey anlamadim. Yemekten hemen sonra ise koyuldum,sunumu nasil yapacagimi kararlastirdim. Notlarimi duzenledim.

Dun ders saati geldi,bizden onceki grubun sunumu uzun surdu.
Bizim grup basladi , ben 5 kisiden 4.cuydum. 3.lafini bitirdi.
Tam heyecan doruga ulasti ki hoca yapacagini yapti :
"Muhtemelen bugun bu sunumu bitiremeyecegiz,benim de bir isim var bugun dersi 10dk erken bitirmeliyim. Omer grubunun kaldigi yerden gelecek ders devam edersin"
"Hay aksi seytan,ulan 30dkdir ayaktayim,yapsaydim da kurtulsaydim su isten" derken , bitmedi dahasi var dedi hoca :
"Haftaya iki derse de konusmaci getirecegimi unuttum. Omer senin sunumu 10 Ekim'e atiyoruz tamam mi ?"
"ulan bari haftaya olsaydi da su stresten kurtulsaydim" dusunceleri arasinda siniftan ciktim..

30 kisinin onunde, 60 gozun bakislari arasinda, 30 dakka boyunca utana slklLa tahtanin onunde dikilmekle kaldim yani..
Pufff..

2 yorum:

Yağız Gönüler dedi ki...

En sevdigim seydi sunum.
Herkes sana bakicak.
Sov yapicaksin dilinle.
Dili kullanmak önemlidir.
Öhöm.







"Ne ters adamsin sen ya"

Ömer dedi ki...

Abi Turkce olsa kullanabilirim ben de, ancak cok bilmedigin bir konu ve yabanci dildeyse,hata yaparim,yanlis telafuz ederim derdine dusuyorsun.
Karsindaki herkesin ana dili sonucta sunumu yapacagin dil.
Sorun o (:

Yoksa versinler Besiktas tarihini odev olarak,Turkiye'de benden iyi anlatacak adami zor bulurlar o ayri.. :p