13 Eylül 2007

Rest in peace Anastasia!..

Gencecik,hayalleri olan bir kizdi Anastasia. Bazi problemleri asip,Dawson Kolej'e girmek icin cok ugrasmis,annesi oyle soylemisti son yolculugundan onceki konusmasinda. Okula kabul edildiginde cok sevinmis. Ki zaten yukaridaki fotograf ogrenci kartindaki fotograf. Belli oluyor mutlulugu...
Acaba okul baslayali 2 hafta olmusken yapilacak silahli saldirida hayatini kaybedecegini soyleseler inanir miydi acaba ?

Anastasia hayatini kaybedeli yarin [13 Eylul] 1 sene olacak.
Yarin yine okuldaki binler o dehset gunun acisini yureklerinde hissedecek,

Anastasia sevdigi icin yine her yer pespembe olacak..

Rest in peace Anastasia...
Rahat uyu Anastasia...

:(



* Dawson Kolej'e silahli saldiri (13 Eylul 2006}

3 yorum:

es dedi ki...

silahlardan nefret ediyorum..
ve şükrediyorum bi kez daha.. o gün bizde Laziale siz kalabilirdik..
gencecik bir kızı, hayallerini ve daha fazlasını yok ettiler..
silahlardan nefret ediyorumm.varığından bu yana kime huzur getirmiş ki,hangi ülkeye barış getirmiş ki..

Ortega dedi ki...

Hayat garip hakaten. Bir sonraki nefesimin garantisini bana kim verebilir ki?

Bi yandan böyle sorular soruyorum.Ote yandan -hala- bircok gereksiz dunya isinin pesinden kosmaya devam ediyorum..

Ömer dedi ki...

Dunyanin faniligini bilmek yetmiyor insana. Hayati buna gore yasamak belli bir olgunluk gerektiriyor,ki bu herkeste yok.
Bende de yok..