25 Ekim 2007

Ask-Enjekte-Koma

Ask dedim,
enjekte etmeli dedim,
komaya girmeli dedim.

Askimizi aldik ,
enjekte ettik,
komaya girdik.

Sonuc ?
1-)


2-)


3-) Bir Liverpool taraftari:

I have been to some games with an atmosphere, but that was unbelievable. Normally you would get a good 30 mins of quiet, but that was constant heavy noise for 3 hours! I am going to pledge to go to a Beşiktaş Istanbul derby in my lifetime. Fuck I wish I had gone now.Imagine that at anfield... The Main Stand would walk out!

Bircok bu tip atmosferde maclarda bulundum ama bu inanilmazdi. Normalde 30 dakikalik bir sessizlik olur ama burada 3 saat boyunca sabit bir gurultu vardi. Besiktas'in Istanbul derbisini izlemek icin gelecekte oraya gidecegim. Kahretsin simdi gitmeyi isterdim. Hayal edin Anfield'da boyle bir atmosferi.

***

Sözün Özü:
Kartonla martonla isimiz olmaz, bu topraklarda bizden iyi bagiran tribun cikmaz.

1 yorum:

Şehzade Ali dedi ki...

Cidden Liverpool'u hayran bıraktıracak bi seyirci vardı.En iyiyiz diyemezler heralde bundan sonra.