6 Aralık 2007

36 saat sonra...

Cok onemli bir projenin ortasindayim. Yarilamisim isi,diger yarisini yapmadan once 15 dakika ara vereyim diyorum, 15 dakika oluyor 30,40 bazen 1 saat. Tekrar kendimi yaptigim odeve veremeyecegimi bile bile ara verme olayi ayri bir tuhaflik zaten. Neyse, elbet bir sekilde geri donecegim odeve. Odeve donmeden onceki ruh halinin eseri bir huy cikti bugunlerde;

Saate bakiyorsun. Projeyi teslim etmen gereken saati hesapliyorsun. Su an mesela; son 36 saat. Ardindan kendini rahatlatma geregi duyup , "ulan su diger yarisini da bitireyim,bir vereyim su odevi rahatliyayim. 36 saat kaldi lan hepi topu. Cok az kaldi,sabret lan..Hadi bismillah" diyorsun.

2 sinav,1 odev teslimi kalmis donemin bitmesine, notlarin aciklanmasiyla ilgili sancili donemin baslamasina. 36 saat yani.

Saate bakiyorum,36 saat kaldi diyorum. Kismen rahatliyorum. 2gun sonra ya uyuyor olacagim huzurla bu saate, ya biriken dizileri izliyor olacagim , ya bloga yazi yaziyor olacagim ya da dusundugum sey BEŞİKTAŞ'ın Bursaspor karsisinda kaybettigi/kazandıgı puanlar olacak.

36 saat kaldi iste,bak yine rahatlattim kendimi. Artik odevin diger kismini yapabilirim. Veya yapmak - yapmamak arasinda kalip,gidip kafayi vurup uyuyabilirim.

Oh be.

5 yorum:

Vincenzo dedi ki...

Sinav, ödev yazisi okumak istemiyorum daraliyorum aninda..

Sen bana basliklarin büyük yazilmasi meselesini sormussun söyliyim.

<> icinde font size=6 diyerek yazini yaziyosun ve yine <> bunlarin icinde /fontsize diyerek kapatiyosun. Bunu örnek olarak yazicaktim commentlerde html kodlarına izin verilmiyormuş gıcık oldum.

En fazla 6 değeri verilebiliyor. Rakam küçüldükçe boyutta küçülüyor klasik html kodlarını bu şekilde kullanabiliyorsun başlıklarda..

Omar dedi ki...

Eyvallah kardesim sagolasin, eve gelince bir dahaki yazimda deneyecegim bunu. Hayir sen dogru mu soyledin diye degil,ben yapabiliyor muyum diye :p

Adsız dedi ki...

sIk disini abicim, allah yardimcin olsun..
ikimiz de stresli günler geciriyoruz, belli.. hayirlisiyla atlaticaz da insallah!
hadi bakalim, dualarim seninle.. görüsmek üzere!
Seni cok seven kardesin Burak =)

Vincenzo dedi ki...

Sana yalan borcum yok laz kardeşim.

Omar dedi ki...

@Isimsiz,
benim tanimadigim insanlarla isim olmaz. Sen de kimsin? Benim bir kardesim var,o da Burak! A,bi dk sen de Burakmissin..
Burak,naber lan ? :p

@vincenzo,
seni taniyorum artik.vallahi bak..