23 Aralık 2007

BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe


BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe
Tarih: 23 Aralık Pazar
Saat: 14.00
Salon: Akatlar Arena
TV: NTV
Akatlar'da kritik maclari konumum nedeniyle cok izleyemedim. Hepi topu 10-12 mac izleyebildim zaten Akatlar Arena'da. 2 tanesi kritik Efes Pilsen maclariydi. Kritik maclarda feci bir ortam olusuyor salonda. Hakikaten insan mac bitmesin istiyor...
Yarin orada olmak icin neler vermezdim ama yine imkanim yok ne yazik ki. TV basinda cildiracagiz yarin yine. Pazar sabahi 7'de aciyoruz NTV'yi, basliyoruz icten icten tezahuratlara katilmaya.
Bu sefer katildigimiz tek sey tezahuratlar olmayacak. Yukaridaki pankartta da kendimizce cok kucuk bir katkimiz var. Kartalbasket.com olarak yaptirdigimiz pankart. Bir pota arkasina asildigi,mac saatini bekledigi soyleniyor. Tabii pankartin son hali nasil bilmiyorum ama dusunulen tasarim buna yakin bir seydi. Cok emek verildi bazi abilerimiz tarafindan, umarim gerekli ilgiyi alakayi gorur. Onlara da sevgiler buradan...
Tribun hazir. Pankartlar hazir. Kafa olarak biz haziriz. Bir basketbol derbisi daha kapida,heyecan dorukta.
Gazamiz mubarek olsun...
SALDIRSANA KARAKARTAL!

2 yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

Pankart bençlerin tam karşısındaki tribünde maç başlarken ve maçın son dakikasında açıldı Ömer,çokda güzel bir pankart olmuş,hepinizin ellerine sağlık,Üst tribünden bizde tututuk ucundan.kimin aklına geldiyse bravo,her maç açarız artık.

Ömer dedi ki...

Ben bu kadar buyuk oldugunu bilmiyordum abi,maca baglaninca sok oldum ekran basinda..
Pota arkasina astik filan demisti arkadaslar,sanirim oraya yerlestirdiklerinden bahsettiler..
Pota arkasina sigmaz zaten o pankart..

Gercekten mukemmel oldu,hele samanyolunda super goruntu cikti ortaya :)