4 Temmuz 2009

Turk to Toronto?

Bu ne güzel bir başlıktır böyle! TSN haber editörünün eline sağlık. Bu adamlar Euro 2008 maceramız sırasında da süperlerdi zaten. Neyse, yine de fazla havaya girmemek lazım. Trail Blazers'ın 8'ine kadar sunabileceği tekliflere karşı hazırlıklı olmak lazım. Hele bir imzalar atılsın da...ama insan kendi de "bu transfer olursa var yaaaaa" demekten alıkoyamıyor be kardeşim.

2 yorum:

Vincenzo dedi ki...

Oldu yahu.

http://romanistabukowski.blogspot.com/2009/07/hido-en-pahal-turk-sporcu-olarak-tarihe.html

Ömer dedi ki...

Cok buyuk ihtimalle bitti abi transfer ama orasi NBA. 8 Temmuz'a kadar her seye hazirlikli olmak lazim. O yuzden biraz temkinli davraniyorum ben.