7 Kasım 2008

1903 ytl

Forza'da yeni bir organizasyon hazirligi var. Damali bayrak organizasyonu. Ayrintilara suradan ulasilabilir. Hedef Kapali'yi bayraklarla suslemek asagidaki resimdeki gibi. Bir komite olusturulmus, hesap numarasi verilmis, toplaniyor paralar. Guzel olacagindan/olduracaklarindan, bu organizasyondan da yuzlerinin akiyla kalkacaklarindan eminiz.

Bu organizasyonun bize yasattigi bir de guzellik var. Futbolunu elestirdigim ancak hirsini, efendiligini, profesyonelligini begendigim Baki'den geliyor on numara hareket. Seviyoruz seni,seviyoruz! demek istiyorum. Lakin, zamaninda cok elestirdim futbolunu. Bu yuzden bu hakki kendimde bulmuyorum. Olsun, Turkiye'deyken gittigim maclarda, tribune uymuslugum ve soylemisligim olan tezauhrati yazabilirim yine de;

Ne bir lokma ekmek, ne bir kızı sevmek
Seviyoruz seni , BAKİ MERCİMEK

''Bana gösterdiğiniz sonsuz destek ve sevgiye karşılık olarak ufak bir jest yapmak istedim.

Nasıl ki sizden aldığım para alın terimin karşılığı ve helal ise, bu güzel organizasyon için benim de her bir kuruşum sizlere HELAL OLSUN.''

Baki Mercimek

2 yorum:

GK dedi ki...

BJK eskiden damalı forma giyerdi artık neden giymiyor.Bence çok hoştu o formalar...Konu ile alakası yok gerçi.

Unknown dedi ki...

çünkü arabayla geçen herkes finişe vardı sanıyodu hohohohohohoh espri