29 Kasım 2008

Bilincalti

Ne bicim bir sey kardesim bu ? Allah'in hikmeti diyesim geliyor tabii en nihayetinde. Olaya donelim; Klasik oglen uykusuna yatmisim. Uykunun arasinda telefon caliyor, aciyorum zar zor. Bir bebek sesi. Ciglik filan atiyor bir seyler diyor. Ben de alo alo diyorum. Sonra bir yetiskin aliyor telefonu. Michael? diyor. Yanlis numara diyorum, ozur diliyor karsi taraf kapatiyoruz. Olayin tuhafligini dusunmeden bir daha uykuya daliyorum. Ruyamda 3 bebek goruyorum. Bebekler de yatmadan once msn'de konustugum Almanya'dan kardesim Burak'in yigenleriymis megerse. 2'si kiz 1'i erkek. Ruyayi oyle ayrintili hatirliyorum ki ama... Mesela kucuk kiz cok konuskan bir sey, vir vir konusuyor, cok bilmis bir sey belli. Buyuk kiz ise sessiz sakin. Ikisini de kucagima aliyorum, guldurmeye calisiyorum filan. Tuhaf valla..

Uyandigimda msn'e girdim. Burak'a olayi anlatiyorum. Ilk once ben de unuttum telefonda bir bebekle konustugumu. Sonra konusmanin ilerleyen dakikalarda aklima geldi, baglantiyi kurdum. Simdi dusunuyorum ve yine vay be diyorum. Harbiden acaip bir sey su bilincalti mevzusu...

Hiç yorum yok: