9 Kasım 2008

Nobreeeee

11 ay once ovmusum bu adami, aha burada. Bir yaziyi ona ayirmisim. Formayi giyip, mucadelesini gosterdiginden beri hayraniyim. Gol atamadigi surecte de destekledim, simdi de destekliyorum. Basin ve bir grup taraftarimiz, su anda bulmus gibi davraniyor Nobre'yi. Cuma gunu ilk maciydi sanki bu adamin. Tepkiliyim kardesim. Bu adamin 3.sezonu bu. Bu adam hep boyle oynuyor. Fenerbahce'den geldi diye sevmediniz, disladiniz. Nihayet artik onyargilarinizi kirabildiniz. Hakli cikmanin mutlulugunu yasiyorum. Guzel bir seymis.


Yonetim; akilli ol, sozlesmesini uzat lan bu adamin. Bir de size laf anlatmak zorunda kalmayalim...

3 yorum:

ercan dedi ki...

Resmi görünce sözkonusu maçın 1. uzatma devresini ve maç sonunu tekrar izledim. Çok fena acıtmışız o akşam :)

Sahaya giydiği formanın ağırlığını bilerek çıkan her topçuya saygım sonsuz.

Böyle devam et Nobre :)

Blogspor dedi ki...

Beşiktaş'lı olsanda,Fenerbahçe'de oynarken Sami Yen'de Galatasaray'a attığın golden sonra sana saygı duyuyorum arkadaşım :)

Adsız dedi ki...

Bu adam benim icin her zaman baska bi sevgiye sahipdir kalbimde.. Adam'da bitmek bilmeyen bi savas'ci ruhu azmi var.. Helal olsun sana Nobre.. Umarim Yonetim elinden kacirmaz bu adami.. En son menajeri ile konusuyorlardi..

AsA..!