13 Kasım 2008

Anatomi #2

Uzun sure sonra deliksiz bir uyku cekmisim. 8.20'de, alarm sesiyle, yani dogru saatte, uyaniyorum. Hazirlaniyorum, 8.36'da duraktayim. 8.38 civari gelmesi gereken otobus gelmiyor. Cok soguk olmasa da, soguk, donuyorum. 8.38 otobusu gelmiyor. 8.53'e kadar bekliyorum. Bu sirada o gelmeyen otobusun soforunu gecen seferden cok daha kotu sekilde aniyorum. Haketti serefsiz. Bir otobus gelmeyince yani iki otobusluk insan bir otobuse sigismaya calisinca, olaylar patlak veriyor. O oburune carpiyor, bu suna carpiyor. Ben rahatim, gecen sefer bahsettigim yerdeyim. Rahatim derken, ta ki yolculugun sonuna dogru otobuse binen salak kiz gelene kadar. Makyaj kutusuna dusup cikmis, otobuse binmis. Elde telefon. Allah bir cene vermis, gerisini yemin ederim koy vermis. Ask hayatini ogrendik kizin 5 dakikada. "Aaa yok yok, ben onunla Justin'le cikmadan once cikmistim" , "hayir karistiriyorsun, Justin'in kuzeniyle cikmamdan hemen onceydi" falan filan. Neyse ki okula geliyoruz. Kiz otobusten inmiyor. Bu salak kizla ayni okula gitmiyorum diye sukrediyorum. Derslerin biri bitiyor, ikincisi baslayamiyor. Neden ? Yangin alarmi. Hoca tam powerpoint'i acacakken, ditditdittt otmeye basliyor. Ulan ders umrumda degil de, gelecek donemki derslerimi secmem icin verdikleri gun ve saat bu derse denk geliyordu. Disari cikmamaliyim ben, siniftayken halletmeliyim su olayi. Yok, illa cikacaksin diyorlar. Laptop'u kapatiyorum, tam cikmaya yelteniyorum, hoppp alarm susuyor. heheh diyip geri donuyorum, laptop'u aciyorum -ki bunu sinifta 15-20 kisi daha yapiyor-, o sirada hoca geliyor. Ya biz geri donduk ama, kimse geri gelmiyor baksaniza, guvenlik icin yine de ciksak mi acaba ? diyor. Hayyyy diyorum, hay hay manasinda degil tabii. Cikiyoruz yine. Binadan gec ciktigimiz icin, disaridaki kalabalik bizi alkisliyor. Sagolsunlar,varolsunlar. Sonra 5 dakika geciyor, iceri geri donuyoruz. Hoca tam powerpoint'i acacak, bilgisayar bozuluyor. Teknisyenleri ariyor, laptop getiriyorlar. Derse basladiginda 20.dakikasi dersin. Neyse, derslerimi seciyorum; Akademik yazi-Sosyoloji-Tarih II-Politika II-Arama teknikleri minvalinde. O ders bitiyor, baska ders basliyor. Onu da bitiriyoruz, hoppp otobus. Otobus ile McDonalds'a. Eh, kim yemek yapacak simdi evde degil mi ? Sonra yemeyi indiriyorum, eve geliyorum. Takiliyorum oyle, sonra tam uyuyacagim telefon, ablam. Kapatiyoruz, yatiyorum. 20dk geciyor, telefon, annemler. Yilmiyorum! Uyuyacagim diyorum, ve uyuyorum 2.5 saat kadar. Kalkiyorum, yarim kalan odevleri bitiriyorum. Toronto macini izliyorum, 76ers'a yeniliyoruz. Dizi izliyorum, Adanali. Vasat kere vasat, bosuna hic izlemeyin. Sonra oturuyorum bu yaziyi yaziyorum. Yazidan sonra da yatmayi dusunuyorum. Iyi geceler. :)

2 yorum:

Enis İnan dedi ki...

herşey iyi güzel de anatomi ne alaka anlamadım ben?

Adsız dedi ki...

Bir hikaye'de benden..!

Yil 2006 kasim ayi. Pizza order ettim beklemedeyim. Karambol'de elimde godfather film'i. Disarda soguk ruzgarli bir hava. Bir anda yangin alarm'i calmakta. Ben kapiyi acip baktim herkes kosusturmakda bebekler aglamakta. Ben 8. kattayim bir gorevli bagirmakta asansorleri kullanmayin die. merdivenlere hucum ediyorlar. Bense once kendi bankonuma kostum asagi baktim duman yok yukari baktim duman yok.SOnra merdivenlerdeki balkon'dan oburku taraf'a baktim orda'da yangin yada duman yok. Oturdum pizza mi beklemeye basladim. Aradan 10 dk gecti telefon caldi. Assagidan kapidan ariyor pizzaci. Ben dedim kapiyi aciyorum yukari 810 numaraya gel. Dedi itfaiye iceri salmiyor. Dedim neden..? Binada yangin ihtimali oldugu icin dedi. O zaman bekle ben geliyorum dedim. bindim asansore assagi iniyorum. Dis kapiyi acmam ile Buyuk bi alkis vede islik koptu. 1000 kusurlu apartman'dan son cikan kisi olarak tarihe gectim. Sonuc demi. Yagin yok mus. Kesin 4. kattaki hindisdanli cocuklar yapmistir. (Hic gozum tutmadi onlari) (:


AsA