15 Kasım 2008

Anatomi #3

Saat 12.15, telefonun sesiyle uyaniyorum. 12.15 ya, ne guzel diyorum kendi kendime. Ne kadar guzelmis bu kadar gec uyanmak. Ben guzelliklerden bahsederken, telefondaki ses biraz telasli gibi sanki. "1'deymis lan namaz, kalk cabuk giyin asagiya in", haydaaa 1.30'daydi yaa, aaa dogru saatler geri alindi. Hopp zipla yataktan, 5 dakikada hazirlan, bunlari yaparken ntvspor'a gozatmak icin yine ac laptop'u. Bir haberlik vakit var, basliklara gozat ve o basligi bul. "Fenerbahce-BEŞİKTAŞ derbisi 29 Kasim'da", haberin icerigini okumak icin gir. Ilk gozatilan sey, BEŞİKTAŞ'in Cuma gunleri macinin olup olmadigi. Yok cok sukur. ee Galatasaray derbisi ne zamanmis, 21 Aralik. Hassktr..O gun iki tane finalim var ama benim ? Off ulan off.. Gitmek icin hayalini kurdugum macin oldugu gun, finale girmek. Bu kadar mi ters gider her sey? Neyse, evden cikarken Turkiye'ye bir mesaj, "baba sansliymissin, Fener macini 29Kasim'a koymuslar, izleyebileceksin, ama ben senin kadar sansli degilim ya..". Cik evden, bin arabaya, 25 dakikalik bir yolculuk ve dernekteyiz. Namaz bitsin, cikarayak 5 dakikalik sohbet. 2009 takvimlerinden kap bir tane. Ah ah, yillar geciyor be abi... Araba ve ev. Otur kahvaltiyi yap. Kahvalti = manti. Goren Kayserili sanacak ha. Kahvaltidan sonra biraz nette takil, ki zaten saat oglen 3 olmus. Yapacak bir sey yok. Son 3 yildir odevlerin hep geceyarisi yapildigini dusunursek, oglenler nedense hep bos geciriliyor. Aaa guzel fikir lan, uyuyim biraz. Son 1aydir her gun oglen uykusu cekiyorum zaten, guzel oluyor be. Yat,2 saat uyu. Kalk, yemek icin disari cik. Evet, doner. Ulan hala bikmadim ya su donerden, vallahi doner manyagiyim ben galiba. Eve don, Denver-Boston maci. Garnett'a kufret, Denver'i destekle, Denver yensin. Nette takil, odevlere hafiften basla. 2 saat icinde odevleri bitir. Bos bos dizilere bakarken, bir telefon. Gel lan asagiya. Saat 2.45. In asagiya, bir seyler atistir, sohbet muhabbet. Cik yukari 3.50. Kapida feci sert kapandi ha. Salonun camini acik unutursan ruzgardan oyle olur iste. Kac ayri insandan kufur yedim merak etmiyor degilim. Saat 4.05, oh oh sabahlar olmasin. Sabahlar olmasin derken, bir beste vardi ne oldu ona ? Gunes dogmuyor, aksam olmuyor, homoseksuel(!) rakip Inonu'ye neden gelmiyor...Soylenmeli bir ara...Ozledik be. Bitti.

Not: Enis, Anatomi'yi sormustun. Gunun anatomisi diye bir geyik vardir ya, o misal iste.
Not: hem Kadikoy'e, hem Ali Sami Yen'e cok pis geliyoruz 1 ay icinde...Oy oy...

3 yorum:

Enis İnan dedi ki...

arapların dönerini yiyeceğime sabah akşam eskimo boku yerim daha iyi

Adsız dedi ki...

Enis'e katiliyorum. Tahin soslu doner yapiyor daFar'lar... Herneyse omer su saatlerin sonunu am veya pm gibi bikacd kavram kur. Kafam allak bullak oldu. (: Sabah mi aksam' mi anlamadim. Bide senin su doner yuzunden iyice aciktim cok'da oldu doner yemeyeli bu gun yenmeli mutlaka..!

AsA

Ortega dedi ki...

Yavaş gelin :D